Walter Baade (Almanya, 1893 – 1960)

Ona yıldız için ayrı "nüfus" (Nüfus tanımlamak yol açan ilk kez Andromeda galaksinin merkezinde yıldız, çözmek için, Wilson Dağı Gözlemevi ışık kirliliği azalır Dünya Savaşı sırasında savaş karartma koşulları yararlandı I ve Nüfus II).Aynı gözlemler onu thatthere Sefeid değişken yıldızlı iki tipi vardır keşfetmek yol açtı. Bu keşif, 1929 yılında Hubble tarafından yapılan bir önceki hesaplama iki katına, yeniden hesaplamak bilinen evrenin büyüklüğüne götürdü. [1] [2] [3] O, bu Roma'da Uluslararası Astronomi Birliği'nin 1952 toplantısında Önemli şaşkınlık bulma açıkladı .

Birlikte Fritz Zwicky ile, hey astronomik nesnelerin yeni bir kategori olarak süpernova tanımlanamıyor. [4] [5] ve o nötron yıldızlarının varlığını önerdi Yani, süpernova ve önerilen nötron yıldızları oluşturmak olabilir mi Zwicky.

1952 yılında başlayan o ve Rudolph Minkowski çeşitli radyo kaynaklarının optik meslektaşları BELİRLENDİ, [6] Kuğu A. dahil olmak üzere O özellikle 944 Hidalgo (uzun yörünge dönemi) ve Kimin günberi yakın olan Apollo sınıf asteroid 1.566 Icarus (dahil 10 asteroitler, keşfetti Merkür bu) ve Amor asteroit daha 1.036 Ganymed.